Donnerstag, 21. November 2013

Bleib sauber!

Heute möchte ich Euch zwei Karten zeigen, die mit Alley Way Stempeln gemacht wurden. Vielleicht habt Ihr sie auch schon auf dem Alley Way Blog gesehen!
Für die erste Karte habe ich das Set "In Stitches" und für den Gruß "Alphabet Soup" genutzt. Am Hintergrund könnt Ihr erkennen, dass mich Christines Video mit der Strukturpaste doch schwer beeindruckt hat - ich kann Euch verraten: Da warten noch mehr Karten für Euch!


Materialien:
Stempel: The Alley Way Stamps ("In Stitches", "Alphabet Soup")
Stoff: Ranger
Schablone: Tim Holtz ("Dot Fade")
Strukturpaste: Rayher
Stempelkissen: Versamark, Hero Arts, Versafine
Embossingpulver: Stempelbar
Cardstock: Papermania

Challenges:
Use It Tuesday: Stick it (Towel made of Sticky Back Canvas)
Daring Cardmakers: 2 projects
4 Crafty Chicks: Anything goes



Und dann habe ich noch eine Weihnachtskarte mit ganz unweihnachtlichen Farben gemacht - schwarze Schneeflocken - geht das?


Materialien:
Stempel: The Alley Way Stamps ("Holiday Sparkles", "Pieces")
Stempelkissen: Archival, Hero Arts, Stampin' Up
Buchstaben: American Crafts
Pearls: Doodlebug
Cardstock: Papermania

Challenges:
Steckenpferdchen: Draußen ist es kalt
ABC Christmas: Winter Wishes
Creatalicious: Christmas Time
Crafty Creations: Christmas
Creative Knockouts: Snowflakes

Kommentare:

Svenja hat gesagt…

Die Karten sind beide cool! Ich wäre nie auf die Idee gekommen, schwarze Schneeflocken mit solchen Knallfarben zu kombinieren - das sieht völlig genial aus!

Lyndal hat gesagt…

LOVE,LOVE,LOVE !! Two FABULOUS cards - the little towel is genius & the black snowflakes against the brights - FANTASTIC!

rachel taylor hat gesagt…

lovely cards thanks for sharing with use it tuesday Rachel DT

Darnell J Knauss hat gesagt…

Oh, my gosh, Anni, your towel card is sensational!! Hugs, Darnell

Jennifer Royer-Rösl hat gesagt…

Hallo Anni,

bin ja wieder ganz begeistert von deinen Karten!!! Der kleine Bügel mit dem Handtuch ist der Hammer und auch der Hintergrund gefällt mir richtig gut. Die weihnachtliche Karte finde ich auch sehr schön!

LG & ein schönes WE, wünscht dir,
Jenny

Annette hat gesagt…

Wow, tour C&S designs are lovely. These are both gorgeous.
Thank you so much for joining in with our challenge at the ABC Christmas Challenge.
Hugs
Annette - Netty's Cards
Proud to design for :
ABC Christmas Challenge,
As You Like It Challenge,
Top Tip Tuesday,
Pink Gem Designs,
The Stamp Basket, and
Stamp Fairy.
 

Leanne hat gesagt…

Thank you for entering our Anything Goes Challenge at 4 Crafty Chicks, great job!

Leanne DT@4 Crafty Chicks

Scrappy Chick hat gesagt…

I love the simplicity of this card!
Thanks for playing along at Use It Tuesday!
Tracy

Anna-Karin hat gesagt…

Great card. Thanks for joining us at Crafty Creations.
Hugs
Anna-Karin

Tamie hat gesagt…

Incredible creation! Thank you so much for sharing your wonderful inspiration with us at 4 Crafty Chicks.

Maria Rud hat gesagt…

Lovely snowflakes! Thanks for joining us at Creative Knockouts this week.

Hugs,
Maria

MIE(Mieko) hat gesagt…

Gorgeous card! Love the colors you have used. Thanks for joining us at Creatalicious Challenges.
Mieko xx

Chantal hat gesagt…

Even blacksnowflakes are snowflakes :-) I really like your happy card!
Thanks for joining Creative Knockouts this week!
Chantal

Caline hat gesagt…

Das ist ja mal eine coole Idee.
Vielen Dank für die Teilnahme an der Steckenpferdchen-Challenge - ich drücke dir fest die Daumen.
Liebe Grüße
Carola vom Steckenpferdchen-Design-Team

Samantha hat gesagt…

2 fab cards so different too! LOVE the one you have created for our challenge too! Thanks for Playing along with us this time at ABC Christmas Challenge, hugs Samantha :0)

Frisch+Fröhlich hat gesagt…

Die "Bleib Sauber"-Karte ist witzig. Und den Effekt mit der Strukturpaste finde ich toll.
Und die Weihnachtskarte sieht apart aus.

marilyn scott hat gesagt…

That might be simple, featuring simple designs, but when you put it all together, it become one of a kind card. Splendid creation! Here's expressing my best Christmas wishes to everyone. Have a merry Christmas ~ Marilyn