Friday, 20 September 2013

Keep it simple! # 23: Blumen/flowers

Nun ist es schon wieder Zeit für eine neue Challenge bei KIS! Und diesmal ist die Vorgabe: Blumen!


Ich freue mich schon auf Eure wunderbaren Karten!
Und hier zeige ich Euch meine Karte zu dem Thema!


Challenges:
Kreativer Bastelblog: Anything goes
Inspire me: Anything goes
Sister Act: Anything goes

Und hier kommt das Design Team!
und 



Und dann gibt es noch eine Weihnachtskarte für Euch! Diese süßen Winterspatzen haben es mir sofort angetan, als ich sie das erste Mal gesehen habe!


Materialien:
Stempel: Lawn Fawn ("Winter Sparrows", "Happy Everything")
Dies: Memory Box ("Parker Upper Alphabet")
Coloration: Copic
Stempelkissen: Hero Arts, Memento
Fineliner: Staedtler
Cardstock: Papermania, Stampin' Up

Challenges:
Simon says Stamp: Use a product from the Simon Says Stamp Store: Lawn Fawn: Winter Sparrows
Winter Wonderland: Anything goes

12 comments:

Maria Matter said...

Beautiful Anni!

Thanks so much for joining in @ Inspire Me Fridays!
xx

Lisa Carroll said...

This is so adorable! Your clean and simple design is perfection! :) Thanks for playing along in our challenge this week over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

Julie E said...

Ackkkk - so CUTE!!! Simple, sweet and perfect for Christmas. Thanks for joining in the fun this week at CSAYL!!!

maria f. said...

Those little birdies are oh-so-sweet. Love the touch of hot pink.

Jennifer Grissom said...

Beautiful! Thanks for sharing at Sister Act Card Challenge.

Kerstin und Martina said...

Liebe Anni,
ich schau mir deine Karten immer so gern an! Dein moderner Stil hat es mir angetan und ich gestehe, ich spicke schon das ein oder andere mal bei dir!
Danke fürs zeigen!
Ein schönes Wochenende wünscht dir
Kerstin

ann van dijk said...

Wat een geweldig kaartje. Erg mooi
Liefs Anneke

Sylvia Blum said...

Oh mein Gott, Anni... die Weihnachtskarte *seufz*... wie oooooooooooooberherzig ist die denn bitteschön?! Total herzallerliebst!!!
Ich wünsch' Dir einen tollen Start in die neue Woche!
LG Sylvia

Heather said...

So fun!! Love the CAS layout and those birds are adorable!! Thanks for playing with CSAYL.

Pamela said...

Hehe I understood that german sentiment... and some german on your blog :P Your Christmas card is just so adorable <3

Tanja said...

Hallo Anni,

ich denke ich sollte die Monster mal in den Schrank stellen und die Winter Sparrows rausholen.
Deine Karte ist sooo schön.

LG
Tanja

Frisch+Fröhlich said...

Beide Karten haben mir gut gefallen. Die Blüte sieht edel aus. Schööön!
Und die Spatzen sehen süß aus. Die roten Buchstaben sind ein Hingucker.